I stan idag

Jag och C åkte in till stan idag för att kika lite, jag skulle på hm och han skulle köpa T-shirt. Det ble dock inget HM för det låg så långt bort och jag orkade inte =P Jag köpte iaf garn så jag kan sticka ett par vantar! =D Mössa har jag redan köpt, så nu fattas bara vantar.

Sen åt vi McDonalds och nu är vi hemma.

Ska bara mysa ikväll och äta hans mammas nybakade bullar =D Mum.

Outfit:

Svarta leggins
svarta shorts
vitt linne
ljusgrå t-shirt
svart kofta
bruna stövlar
kort dunjacka
Dior väska

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hembakade bullar! Vad gott, det skulle jag också vilja ha nu! :)

2006-10-31 @ 16:14:49
Postat av: Hanna

Oj, namnet trillade bort,..

Postat av: Mimmi

Hanna: Ja det är inte varje dag man får det =P

2006-10-31 @ 19:00:55
URL: http://systerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback