Igår och idag (50 års fest)

Det gick jättebra på mässan igår! Vi delade ut en massa broschyrer och fick kontakter och så. Sen blev vi bjudna av skolan på Täby Värdshus! I like. Buffé med kyckling och curry och ris! Sen var jag och C lite i centrum och åt McDonalds och köpte present till mamma och hn köpte nån skiva och lite så. (vi lånade mammas bil dit och det var jätteskönt att åka bil hem eftersom jag blev satans trött och skulle aldrig orkat åka buss hem).

Idag är mammas 50-års fest! Wiiihooo.. Dom andra är och fixar i lokalen så jag är ensam hemma nu, ska duscha och lite så. Locka håret bland annat!

outfit:

Grå ballongklänning med svarta stjärnor, Gina Tricot
Svart kofta, hm
Grå mocka ankelboots, köpta i Skövde
Guldhalsband, Cacharel
Möjligtvis svart Dior clutch
Lockigt hår


Nu måste jag sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, du måste lägga upp en bild på din outfit ju! :D hoppas det bli kul på festen!

Postat av: Mimmi

Ida: Tack, det var jättekul! Har tyvärr ingen dig.kamera (måste fixa), sorry! =)

2006-10-19 @ 19:07:45
URL: http://systerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback