Migrän, barnvakt och M A Numminen

Har haft migrän idag, så jag hoppade sista lektionen för jag stod inte ut. Gjorde matteprov imorse, hoppas till döden att jag får G! Fick iaf g på ekonomin, där jag trodde jag skulle köra. Borde iofs fått bättre eftersom jag hade MVG i hela kursen förra året. Aja, jag har ett tag på mig att ta igen det.

Ska iväg och passa barn ikväll! Wiihoo.. Dom lägger sig tidigt också så jag kan sitta ensam kvar uppe och kika på TV =P Det är det bästa! Plus pengarna.

Lyssnar nu på  M A Numminens "gummiboll". Man blir ju inte annat än kär alltså!

Himla pappa som ska grilla ikväll när jag ska bort. Skit.

Imorgon ska jag med mina småkusiner och deras mamma på badhus i uppsala! Hon behövde lite assistens eftersom lilla B inte ens är ett år, och killarna vill nog bada ganska mycket. Så jag ska få umgås med dom! Jättekul! =) Har ändå inget annat för mig.

Outfit idag (100 år sen, I know)

Grå lång ullkofta, hm
Beiga leggings, hm
Bruna vinterstövlar, din sko
Svart bomullsmössa, Gina Tricot
Svart kort dunjacka, hm (I väntan på det kalla vädret så jag får använda min kappa!)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback