Skola och barnvakt

Har vart så mycket skola nu i veckan så jag har inte uppdaterat på ett tag! (iaf inte igår). Men nu är allt jobbigt för den här veckan över! C kom ju till mig i tisdags! wiii=) Han spelar gitarr för mig nu.

Ska nu göra en broschyr till vårt företag eftersom vi ska typ marknadsföra det imorgon på en liten mässa. yey! (or not). Är verkligen inte på humör, är satans trött och vill bara lägga mig i sängen och mysa med C.

Har suttit barnvakt idag också och tjänat 200 kr. Good stuff. Köpte en mössa på Gina Tricot idag, helsvart och lite pösig! OCH 100 % bomull! Dom enda mössorna jag sett innan har varit 100 % Acryl, and I don't like that. Så jag blev överlycklig! Köpte även en liten ballongklänning (typ) som var grå emd stjärnor på som jag ska ha på mig på mammas fest på lördag. Nu ska jag skriva broschyr och sen lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: elsa

behöver också en mössa! ^^

Postat av: Hanna

Vad är det för företag?

2006-10-14 @ 09:19:57
URL: http://hannaslivsviktiga.blogg.se
Postat av: Mimmi

elsa: Ja, det är verkligen svårt att hitta en man tycker om! Tycker jag iaf. Lycka till =)

Hanna: Vi har precis startat det (som pr.arb.) där vi tar in brn fårn 3-10 år två fredagar i månaden och ordnar lekar, disco och sagostund. Som barnvakt, fast vi tar hand om fler barn, som dagis fast på kvällen! Har inte riktigt kommit igång med verksamheten, men det ska bli kul!

2006-10-14 @ 11:02:47
URL: http://systerbus.blogg.se
Postat av: Hanna

Aha, det låter ju jättekul! :) Lycka till!

2006-10-15 @ 09:18:04
URL: http://hannaslivsviktiga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback