Skräckscenario =P

Ringde tjejen som skulle sälja väskan till mig, då svarade en kille som sa att han var hennes pojkvän och att hon pratade engelska och hade bett honom ta emot samtalet. Jag blev såklart jätteskeptisk varpå han frågade vilken väska det var jag hade bett att få köpa. Sen sa jag att jag helst köper väskan av bara henne, då sa han att hon självklart kommer att vara hemma när jag kommer dit och hämtar den. Eftersom jag är ganska paranoid av mig sa jag att jag inte ville komma hem till dom och hämta väskan utan ville mötas på en offentlig plats. Då sa han att det inte gick för att det skulle komma andra människor hem till dom och titta på väskor. SKUMT!

Aldrig i mitt liv att jag skulle ta risken att åka hem till nåns lägenhet, speciellt inte när det var en kille som svarade, han kunde ju lätt ha ljugit (vilket jag tror).

Är lite besviken för jag ville verkligen ha väskan, men är ändå glad att jag sparade pengarna och köpte mina vinterstövlar idag! =D

Dom är bruna, dock gjorda i syntet och inte skinn, med något ulligt material inuti så dom blir riktigt varma när minusgraderna börjar krypa sig närmre.  Köpte dom på Din Sko för endast 480 kr! Blev helt kär i dom! Skulle vilja ha dom i svart också (hade lite svårt för att bestämma färg), men jag tog i brunt då jag nästan bara har svarta skor. Kanske köper dom svarta också om jag får råd nån gång! (Se bild i nästa inlägg, fast mina är mörkt bruna) LOVE!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkade verkligen skumt! :(

Postat av: Mimmi

Hanna: Visst gjorde det! =/

2006-10-02 @ 19:11:55
URL: http://systerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback