slappt slappt i velour

Har bara varit hemma och slappat idag. Låg i soffan i morgonrock från 10.30 till typ 14.00 idag! =P Men det var länge sen jag gjorde det så jag unnade mig det lite. Sen har jag städat mitt rum (finallement) och använde mammas nya dammsugare utan sladd. i like! Detta gör det lättare för mig att städa mitt rum oftare eftersom jag är ganska lat på den punkten. Men nu har jag städat bort alla kläder som låg överallt, alla mina Vänner-band som låg utspridda och inte i sina fodral. Och alla hårstrån är borta från golvet.. =P

Nu ska jag se om jag hittar mammas gamla Burberry väska som hon förmodligen ska ha i förrådet om hon inte har slängt den. jag höll på att tappa hakan, vem skulle slänga den! Jesus.

Nu sitter jag med en mätt mage full av räkor, sallad och glass med kolasås. mum!

Ska kika lite på tv och gå upp och titta vem det är som har skickat sms till mig, för mobilen piper konstant.

Outfit:

Svart velour-set

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas du hittar väskan! Vill gärna se bild :)

Postat av: Hanna

Har ju insett att man måste spara alla gmala väskor å sånt som man har. Alltså, min mamma säger typ jämt att: "åh, en sån har jag haft, men den har jag slängt, trodde aldrig det skulle bli modernt igen" om typ jättemycket som jag vill ha!

2006-10-23 @ 08:12:28
URL: http://hannaslivsviktiga.blogg.se
Postat av: Mimmi

Nathalie: Ska leta! =P Har tyvärr ingen kamera, men ska försöka fixa bild hos min pojkvän om jag hittar väskan =)

Hanna: Ja jag vet! Så är min mamma med. Tack gode gud sparade hon sin dior clutch, men sen hade hon en massa fina lacoste tröjor som hon har gett bort. Jag blir så arg! =P

2006-10-23 @ 15:10:23
URL: http://systerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback