Trevlig helg

Har tränat idag iaf, eftersom jag åt godis. Cyklade en mil på min träningscykel. Woho! Blev med ens mycket piggare efter det så jag har till och med gjort bort lite ekonomi som vi har i läxa till på ons. Wiihoo!

Imorgon blir det fest hos E med en massa människor. Längtar som ett as! Fick en flaska mousserande av mamma. Sen har jag ju godis som jag köpte förut och så blir det till att köpa lite mat också. Sovsäck är inte att förglömma!

Nu ska jag sova gott, fast först packa lite. =)

Trevlig helg allihopa! (kommer nog inte blogga förrän lördag eller söndag igen)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

En mil! Inte dåligt!

Postat av: Mimmi

hanna: Tackar! Känns alltid riktigt skönt efteråt! =)

2006-10-07 @ 20:48:45
URL: http://systerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback