Men, hur lyckas jag...?

...hälla ut en stor kopp te på golvet? Den liksom bara flög och landade upp och ner mellan mitt ben och skåpet? Why?

Så nu sitter jag här med en nerspilld morgonrock och har egentligen ingen lust alls att duscha, utan skulle helst av allt vilja gå till jobbet med ett smörpacket i håret. Men det går ju inte, det vet väl jag. Så duschen, nästa!

Vet inte vad jag ska ha på mig för jag kan inte riktigt använda det jag vill eftersom det är Rhodos på söndag, och jag har tvättat allt jag ska ha med mig, och kan inte använda det.

Idag ska jag träffa Ca i centrum och luncha. Men nu DUSCH sen måla naglarna med Mavala Nice.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha trevligt :)

Postat av: Josiee

söt blogg..

2007-08-16 @ 17:01:19
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback