Shopping igen :)

Ja, det är nästan så att jag har shoppat varje dag den här veckan! Fyndade ett par skinnsandaler på Din Sko för 25 kr! Jag började nästan gråta.

Idag köpte jag en ny bikini, för min gamla är aaaalldeles för stor, och jag behöver en ny innan rhodos, köpte den på change. Var i centrum med mamma och shoppade, fikade latte och macka och mami köpte massa koftor och lite smått och gott. Sen har jag jobbat, åt en hamburgare kl 17:00 och jag börjar inte bli hungrig än. Hmmm?! Fast kan nog få i mig lite godis iaf=)

Ska sov nu. Ställde klockan på 9:15 idag. Hade ingen tid att passa men som tidigare nämnts av mig så har jag sovproblem på morgonen. Jag måste helt enkelt ställa klockan. Jag hatar att sova på morgonen. Men idag så nästan hoppade jag upp 2 sekunder efter klockan hade ringt, så jag kände mig halvt snurrig när jag gick nerför trappan för att inta dagens första latte. och så har jag känt mig hela dagen. Helt snurrig och trött.

Så nu måste jag lägga mig så att jag kan ställa klockan på 8:30 imorgon och vara pigg! That´s a real sunday =)

På tisdag är det lunch med syster, på onsdag blir det ett inköp av lammullskofta från Lyle & Scott, barnvakt på torsdag och massa jobb både lunchtid och kvällar däremellan. Men snart blir det Rhodos! Måste börja tvätta. Både hundra klänningar och mina vita tygskor. Hm.

Puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback