Shopping och myskväll=)

Var i stan helt själv efter jobbet idag. Guuud vad jag har saknat det! Att bara gå runt i folkmängden. Love.
Köpte ulleggings från HM trend, nya Veckans NU och så chips. För ikväll ska jag ha filmkväll med mig själv=) Hyrde "Pledge this", den med Paris Hilton. HAHA, största skämtet, men jag måste se den helt enkelt. Skulle egentligen hyra "Linas kvällsbok" vilket är ett ännu större skämt men den var redan uthyrd.

Bild på leggings samt shoppingen från Rhodos kommer imorgon.

Kom ju från Rhodos i söndags! FY FAAAn vad nice det var! Det var det bästa och roligaste jag har gjort i hela mitt jävla liv. Vi var 5 tjejer som åkte, 40 grader i luften, 36 i vattnet, fest varje kväll, 3h sömn varje natt, 5h sol varje dag. Jag är fortfarande sliten om man säger så.

Nu ska jag smått hugga in på chipsen, sen är det sängen och film!

Godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback