shopping och rhodos

Nu hr jag shoppat upp mina sista pengar som jag har tillåtit mig att spendera innan jag ska till Rhodos! (om en vecka och fem dagar). Köpte ett par skinnloafers, ett par skinnflipflop, merinoullströja och gubbshorts idag. Idag var jag mer eftertänksam och köpte en svart bomullsklänning på rea (100kr endast) och ett par nya svarta mjukisbyxor som faktiskt är helt svarta! (mina föredetta var gråa och mer eller mindre utslitna med stora hål mellan benen. sexy, I know.)

Och så solade jag! Nice. Vill vara lite brun innan rhodos också. Fatta svårigheten i att packa ner lagom mycket innan jag ska åka. How? Kommer packa ner 30 pr skor och 15 klänningar och 10 koftor. Hur begränsar man packningen egentligen? The question of the year.

Nu ska jag och mamma se so you think you can dance, och jag myser i nya mjukisar och ny merinoullströja (herr tröja från hm. Varför gör inte hm såna tröjor i merinoull till tjejer???)



Puss och jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Nina

kika gärna in på min blogg å inspireras ;)

Postat av: Hanna

Hur man än gör så packar man alltid för mycket! ;)

2007-08-11 @ 15:43:08
URL: http://hannaslivsviktiga.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hanna: Jag vet, det går liksom inte att undvika;) Men vad gör det!

2007-08-11 @ 22:38:15
URL: http://systerbus.blogg.se
Postat av: Dvd Rental Mail

I like your website.
Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2008-05-27 @ 08:34:43
URL: http://www.dvd-rental-mail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback