Godnatt

Gaaaah, trött som ett as. Har jobbt hela eftermiddagen efter skolan. OCH jag försov mig i morse!! How?? Det borde inte vara möjligtr! Jag är inte en sån som försover mig. Fick grova ångesten, men det ordnade sig när jag hade sminkat mig och klätt på mig på 10 min, hoppat frukosten, gått snabbt till bussen (och jag hann med den) med endast 2 cigg som frukost. Nice! Not.

Har matte C prov nästa onsdag. Ångest. + omprov i finansiering och kalkylering. Lite mindre ångest.

Jag och J ska iaf plugga matte hela lördagen, sen ska vi och några andra ut, se när det lillebror födelsedag på söndag! Wiie=) Måtte man vara pigg då. Ska visserligen jobba lite på em/kvällen, men det är bara några timmar.



Nu ska jag äta banan, eller morötter, eller båda, och kolla på film eller nåt. (Ja, jag är nyttig. Yes!!)

Och jag måste vara unik eftersom jag hade på mig min nya "klänning" idag, som är typ vit, och jag spillde på den BÅDE på lunchen OCH på middagen. BRA GJORT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback