Gott nytt år!

Har inte hunnit blogga dom senaste dagarna, det har varit fullt upp. Är i Göteborg hos C =)

Kom hit i torsdags, då blev vi även hembjudna till P som bjöd oss på middag. Hamburgare med pommes frites bjöd han på, och satans gott var det!

Nyårsafton spenderades hos E. Vi började med med trippelparmiddag, 3 rätters! sen kom det några fler vid halv nio och festen sattes igång. Mycket trevligt måste jag säga. Vid tolvslaget blåste det som satan och spöregnade ute, så vi gick inte ut utan tittade bara ut genom fönstrena på dom fina fyrverkerierna!

Outfit:
Den lilla svarta och sotiga ögon

Jag och C och några fler sov över för vi orkade inte ta oss hem. På nyårsdagen käkade 6 av oss pizza och sen städade hela E´s lägenhet. Sen drog jag och C oss hem, duschade och vilade lite, sen åkte vi tillbaka och kollade på film, "Stoned", och spelade lite spel med E och E.

Idag har vi släppt av C's bror och hans tjej vid tåget för dom skulle hem. Sen fikade vi lite och jag hittade ett par fina benvärmare i fin mörkgrå färg som jag haffade. Även ett par filmer.

Vi har nyss sett Supergirl som inte var något att rekommendera! =)

Nu ska jag äta godis och mysa. Hoppas ni alla har haft ett härligt slut på 06 och härlig början på 07!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback