Hej trötthet

Ja, snart så kommer den. Jag och C ska väl snart lägga oss. Har varit iväg och köpt dipkrydda så jag ska äta lite gurka och dip så kanske mitt chipssug försvinner! (Åt visserligen lite chips förut, men det talar vi inte högt om. Inte heller cheeseburgaren som slank ner när vi åkte hem.)

Vi var och såg Saw 3 igår, mycket givande film måste jag säga! Hjärtat satt uppe i halsen i stort sett under hela filmen och det var tur att jag hade C's hand mot min kind, annars hade jag nog hoppat högt av rädsla och råkat kasta ut hela snacksbägaren i killens luva som satt framför mig. Han såg lite ut som en gangster, så det var tur att den händelsen inte inträffade! Amen.



Nu ska vi mysa. Godnatt! Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är lite sugen att se SAW 3,..

Postat av: Mimmi

Hanna: Gör det! Men ha O:et bredvid dig =)

2007-01-06 @ 15:06:31
URL: http://systerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback