Home sweet home... Or not.

Ja, jag är hemma. Kom hem i söndags kväll. Har inte hänt mycket varjen igår eller idag. Eller igår satt jag barnvakt, tjänade lite pengar. Idag satt jag barnvakt och beställde klipptid till 23e jan! GUUUD så skönt, har inte klippt håret på typ ett år så det är veeerkligen dags.

Sitter och fryser som ett as i myskläder, väntar på mamma och mat. Har ont i benet för jag har gått rask prommis i 40 min idag. Ja, mitt nya liv började igår. Inget nyårslöfte dock, är så trött på dom så det finns inte.

Nu ska jag dricka te och samtala med käraste lillebror.

Åh, köpte ju en jättefin empire-skuren klänning i färgen oww-white på Gina idag! bara 150 spänn! Det var ju nästan så man fick sig en chock. Var bara tvungen att ha den. Hittade även en merinoullskofta på HMs herravdelning (kan dom inte göra dom till tjejer också!!). Jag hade dock 100 kr för lite, så jag ska köpa den senare i veckan, eller nästa vecka.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback