12kg lättare och ett par Guccibrillor rikare!

Japp, tolv kilo har jag gått av mig på knappt 2 mån. Grattis!

Då tyckte jag att jag var värd ett par flashiga solbrillor, så Gucci it was.

Drog in efter NK provet i fredags, stack till gallerian och såg ut dom. Provade först Dior Glossy, som jag har trånat efter i 2 år, men jag ville ha ett par som kommer funka forever and ever, eftersom dom är dyra. Så jag ville göra en bra investering. Dessutom tog glossy upp hela mitt face, så det gick inte riktigt. Så jag hittade väääärldsfina brillor från Gucci och blev helt kär. Jag slog till!


Vart i skogen i regnet hela dagen idag, resursdag. Bajs. Resursdag imorgon också, och då blir det till att lyssna på föreläsning i 2 timmar. Det är inte lika jobbigt. Sen plugga matte, för jag har nationella på onsdag. =S

Blir inte så mkt bloggande nuförtiden, har knappt tid att klippa mina egna naglar. Men om 1 månad är allt lugnt! Kommer inte träffa C förrän min student och jag har inte sett honom sen påsklovet. =(

Nu ska jag gå en timme. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Herre Gud, 12 kg är väldigt mycket!!

Postat av: Mimmi

Hanna: Japp =) Och nu är det 14!

2007-05-19 @ 15:26:49
URL: http://systerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback