Äntligen...

Har äntligen lite tid över att sitta vid datorn!

Har varit fullt upp i snart 2 månader nu, har knappt hängt med. Dom sista inlämningarna ska in på måndag. Gjorde klart 3 st igår och den sista har jag gjort halva på, gör det imorgon.

Känns så himla skönt att det snart är över och man kommer att ha tid att gå på stan och träffa kompisar och typ måla naglarna! Har vrit som en zombie känns det som. Har bara pluggat och jobbat... Men ikväll blir det nog en lugn kväll, om jobbet inte ringer och vill att jag ska komma. Hope not.

Jag och mammi var på tippen idag och slängde skräp när det ösregnade! KUL.

tar studenten om två veckor, och snart kommer C igen! =D

Finns så mycket jag skulle kunna skriva som har hänt, men då tar det hundra år och det orkar jag inte. Nu ska jag kolla på vintage LV och se om jag hittar en speedy. Annars ska jag köpa den efter studenten. =) Har fått en digitalkamera nu förresten, så snart kommer det att komma upp bilder! YEY.hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback