två intervjuer, one to go

har varit på två arbetsintervjuer den här veckan, och har en kvar på fredag. Skoj!! Hoppas jag får något. Måste ju få en stadig ekonomi nu när jag har skaffat eget boende. Det jobbiga är ju att jag sover så satans dåligt nu för jag bara tänker på allt jag måste köpa, hur jag ska möblera etc etc. Väldigt påfrestande, och jag driver mig själv till vansinne! Nu är det dock bara 2 veckor och en dag kvar!

Idag ska jag jobba, imorgon bara intervju och i helgen jobba och gå på IKEA med mami och framförallt köpa den eftertraktade soffan! Svart skinn. I like. och två kuddar, ej från IKEA utan lexington, sen kan jag leva utan mat en månad, men så ska det vara.

Nu: vänta tills mamma har åkt så jag kan ta första ciggen på balkongen.
Sen: Jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback