Yeees!

Vi har hittat fiiinaste lägenheten på 29 kvadrat. Blev helt kär när vi var och tittade på den. Mäklaren har dock inte ringt än, men jag hoppas vi får den! Guud, äntligen får jag flytta hemifrån.

Fick även tid för arbetsintervju idag! Nice nice. Hoppas jag får jobbet.

Är i Gbg nu hos C, och han och jag har varit på IKEA hela dagen, för han ska typ också flytta hemifrån nu! =P Men vi köpte inget, vi var bara där och kollade läget. Snart ska vi äta på donken med P. Mumsigt.

Nu blir det bloggläsning. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

åhh vad kul med en lgh! Vart ligger den??

Postat av: Mimmi

Malin: Ja, skitkul! I Vallentuna, fast det är jättefint och lugnt område! =) har dock inte fått reda på hur det går än =/

2007-09-05 @ 18:46:39
URL: http://systerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback